Tisdag!

Heeeej bloggen! saknat mig? de vet ja redan ni gjort,;) haha..
såå..nu var man på plats då..fixade internet idag som min snälla granne hjälpte mig med..najs korridor ja har,just nu pågår de nån fest så man träffar på nytt folk hela tiden=)
igår var alltså första dagen i skolan o idag blev de ännu bättre..as skön klass,hittade typ genast ett litet tjejgäng som vi bildade..alla är så glada o gulliga så man längtar fan till skolan nu! Så lilla ligan består av mig,Petra,Alexandra,Frida o Mikaela..Resterande klasskompisar är också trevliga men dessa kände man lite extra för..=) iaf så ska vi ner på stan nån dag här i veckan o umgås..ska även planer in massa roligheter! så på den fronten känns de kanonkul..bättre än i järmförelse me igår,haha men de berodde nog på att ja kände mig lite osäker me i princip allt..de är ju inte så konstigt,har ju flyttat från stan flera mil bort o de tar minst 6 timmar hem så man åker ju inte direkt hem en vända..så de är upp o ner...saknar min M..=/
Anyhow..nu ska ja ta en prommis o sen kika på film!!
lägger in bilder vartefter ja tar dem o tycker e bra..
Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0