Hahaha

Klockrena alla är här nere då! jag fick ett sms av en tjej ja lärde känna från praktiken som går året över mig..jag hade visst glömt mina skor o eftersom vi är typ grannar så tog hon me sig dom..nu skrev hon:
Heej..förlåt jag inte hört av mig angående dina skor men dom verkar trivas bra hemma hos mig så det är lite för deras skull jag inte har hört av mig!
jag är nog trött men fy faaan va jag garvade!=P
sen skratta jag ytterligare lite till när emelie skicka bilder från klassfesten..tänker dock inte visa alla men bjuder på en neutral..:P




Party party..dock ser jag lite dryg ut..men är faktiskt jäääätte glaader=)

Sen nu sitter jag o gnäller lite med Mikaela om varför jag alltid glömmer kameran hemma när vi festar..varför varför är man så dum? dock filmade jag en snabbis i helgen,men då var de ju bara softarkväll,inte så kul o se kanske..:P
Nu ska jag sluta sitta o dröna,jag måste plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0