Helt galet!

Jag vill göra något riktigt rebelliskt,eller de kanske är fel ord..men idag är jag på lite galet humör och känner för en jätte förändring! vad kan de tyda på,rastlöshet? sugen? drömmar,mål? Jag vill plugga klart,sen vill jag bara göra nåt coolt,bara dra iväg o resa nånstans..prova på andra länder,platser,se saker,hitta på saker! Jag vill inte fastna..haha,jag är nog ganska knepig idag eller så är jag lyrisk som de också så fint kallas av vissa..hahaha.. brukar vara innne på resebloggar o glo,blir så sugen! tror jag börja tönka på de när jag,henke o mikaela va o fika idag efter skolan, då snacka vi om att när utbildningen e klar så vill H till norrland..vad han nu ska göra där,men de passar han finfint! o jag vill ju till göteborg och M vet inte vart hon vill ännu men hon är öppen för förslag... funderar o funderar, om man kan lämna sin hemstad efter ca 20år o dra 50mil bort, då kan man fan dra ännu längre om man verkligen vill. jag är grymt sugen på att resa, skulle även vilja testa på o jobba i norge då man tjänar vääldigt bra!,jag vill prova på backpackerlivet,tågluffa/båtluffa, ta mig dit jag helst vill! usch va jag vill mkt känner jag..:Phaha. Men idag är en sån bra dag!
vi pratade även om att amma öppet på caféer, o då ledde de ju till att prata om barn också under fikan, o just nu skulle ja inte kunna tänka mig själv som mamma, är för ego för det, jag är inte klar på mååååånga år! jag ska inte ha när ja är 26 liksom, jag ska ha ännu senare! finns för mkt o se o göra innan de är dags för sånt!! dessutom för o säga nåt om diskussionen, jag fattar inte grejen me att amma öppet,slänga fram brösten på ett cafe, för att man blev mamma,förlorar man då "värdigheten" o kan sänka sig till allt..man kan väl iaf ha en filt lite över.. att amma är ju en privat stund me mamman o bebisen..hmm..nej! de där förstår jag mig inte på!
Nee dags för förändrig här! jag ska städa!=P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0