seent

Jag har hatat denna vecka sen den startades(igår me andra ord) jag är konsant skit trött me noll inspiration till seminarium och tenta som är nästa vecka.. de enda jag ser fram emot är jobbet.. tror jag fått nån liten antivecka..är inte alls sugen på att sätta mig o läsa de tjocka häftet om människans utveckling i historiska drag och utevcklingspsykologi, ja menar, vad e de för jävla teori om att 3åringar e färdigutvecklade samt att en 2åring och en 5-6årings tankeverksamhet är samma,de är ju fasiken stor skillnad!..sucksuck.. men jag gör de,men de är motigt idag.. tror de är för mkt o tänka på.. fick svar från en sak idag som jag inte kan skriva här,de är blandade känslor kring detta..
Jag har iaf bestämt mig(hur många ggr har jag inte skrivit de?!) att jag inte sk avara fet länge till, jag ska gå ner minst ett par kilos för att få tillbaka mitt självförtroende, jag är nöjd me helheten men skavankerna är för utmärkande..eller så är de jag som e fixerad?!äsch skit samma, jag är bitter idag! sur som en jävla citron! Gött iaf att jag kunde ta en fika me Henke,Mikaela,Petra o Alexandra itidigare idag,de var behövligt!=) sen spanade vi lite julklappar också!
Nej nu måste jag fan sova! hoppas jag är mindre trött o grinig i morgon bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0