Torsdag!!

Hej bloggläsare!! idag gick vi äntligen på jullov,så skönt..har nästa kurs som startar i januari,alltså ingen pluggning e nödvändig över julen,skönt va?=)
Dagen spenderades me mina favoriter,Henke,Mikaela o Alexandra.. fikade hemma hos M efter skolavslutningen,sen drog vi en lunch på stan på waynes..mm..=) sen har jag packat,städat, tvättat o grejat hemma..åkte till Martin me alla grejor som ska med hem över eskilstuna resan..blev endel..men skyller på att ja e tjej;)
Har varit på en fest/tjejkväll hos Alle ikväll me tjejorna..riktigt mysigt o massa konstiga bilder har ja i mobilen,haha.. sen skulle de ut o ja ville så gärna gå med men eftersom vi ska köra i morgon så hoppade ja de..under hela kvällen har vi(jag,mikaela o alexandra) främst varit lite blödiga..haha..men de är ju så sant..känns så skönt att ha såna fina vänner.. sen tog de låång tid på torget innan ja kunde gå,blev nästan lite gråtvarning..haha..men gråta ska vi inte göra!haha
Nej men hel bra kväll o nu har jag setat vid data en stund..men ska krypa ned brevid M snart! har mycke att göra hemma, köpa martins julklapp, julklapp till pappa o en till sak till mitt kusinbarn..färga slingor ska ja göra.. o massa folk ska ja hinna träffa.. de är bara o boka in allt, för tiden går snabbt o ja vill hinna träffa allt o alla!!=) de var väl dagens visdomsord,haha.. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0