Update!

Hej! jag har inte haft tid eller ork att blogga nåt under eskilstuna resan! men nu sitter jag i bilen påväg hem till Karlskrona.. dock har jag verkligen missat en massa människor jag velat träffa men inte hunnit med..får bli att åka till tuna en vända till i vår o sådära..
Julafton var fin.. kanske inte så intressant vad jag gjorde för jag gjorde säkerligen precis som alla andra,åt,myste,kolla på kalle anka o så.. jag fick en platt tv, bensincheckar,ett kitt me lotion,tvålar o så,ett änglaspel, av mamma o pappa=) sen fick jag presentkort på HM, pengar, tavlor o lite små saker, pengar igen..=) av Martin fick jag en mössa jag velat haft länge, en as god parfym han hade luktat sig till,(han hatar att köpa presenter men han hade tagit sig tid att lukta sig fram o hitta denna som han tyckte skulle passa på mej!), sen fick jag ett helt underbart halsband från pilgrim! pilgrim e ju som bekant, ni som känner mig vet är mitt favorit smycke märke!=)
Anyhow.. Festade på lördagen innan julafton.. de var kul! var på statt me S o sen mötte vi upp några av Martin o hans kompisar=) Riktigt bra kväll! efter ferre också..haha..
Juldagen, blev party! harrys, svartklubb och sist efterferre.. när var vi hemma, typ 6 på morgonen..hahaha.. så jävla kul kväll!! träffade på massa godingar där inne som jag saknat så mkt!!=)
Skulle åka till sthlm me S egentligen men de blev inställt tyvärr då hon skulle iväg till släkt! men jag hann träffa min Slemelie 2 gånger under denna resa vilket var mer än uppskattat,fy fan va underbart,saknat henne så mkt!!s fick 2 små julklappar, haha klockrena!! så jävla Moa så de skrek om de!haha tack gullet!!=)
De värsta med hela resan är att dagen efter juldagen så hade min röst försvunnit,och nej jag överdriver inte,jag fick inte fram mer än kraxningar..haha..vilken misär!=/ är fortfarande dålig men vem fan orkar vara sjuk..nej nej jag låtsas som att jag är hur frisk som helst!;) har inte tid att vara sjuk!!
Nu sitter jag i bilen med Martin,han sjunger högt och falskt för att briljera att hans röst minsann e i toppform..haha.. nej men nu ska ja strax lägga ned här!
och om nu Anna,Sofia,Linn,Sara,Johan,Ida ser detta så skriver jag bara: jag hade inte glömt er, (vilket några av er vet) men tiden räckte inte till!=/ kom o hälsa på mig!!!!!!=) eller så ses vi i vår gullisar!!=)

haha, Jag tror Alle har nån slags counting down där hemma i Kkrona..hade fått sms halv 3 i natt som ja såg i morse, "I morgon kommer du hem mitt hjärta,sov gott!!puss!".. så söt!=) likaså hade hon skrivit endel på facebook.. och faktum e att jag faktiskt längtrar hem nu!=) och nästa vecka åker vi, jag,Mikaela,Kim o Martin till sälen! så underbart! provade min skid outfitt och den blev så jävla snygg,helt sjukt snygg!!=)
och vet ni, jag hade full laddad digitalkamer, tog jag några bilder?? på djuren hemma räknas inte! så svaret e nej!!=/ däremot tog Sandra en jävla massa bilder när vi festa..fy fan! haha. jag kom på att ja ville prova en topmodel posé på tjejtoan inne på harrys..haha..så pinsam,men den bjuder jag på!;) haha..
Nu e i Norrköping och snart blire väl dags för förarbyte, my turn!=/
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0