Freee

Japp, i morgon e ja ledig! ville nog egentligen ha jobbat,inte för att ja egentligen vill gå till sjukhuset men ja har sett att ja har fått löneförhöjning o då vill man ju jobba mera o tjäna mera;)
 
händer mycke i mitt huvud.. mkt tankar om framtiden,socionom,är de det jag vill bli? min syo sa att de lät som att i grund o botten ja vill uppnå är samtalet i fokus, hon pratade om några andra liknande program också som lät intresant,ska nog söka dom också! och utifall de skulle bli ändringar i mitt liv, de vet man ju aldrig så vill ja ha en reservplan, söka på andra orter neråt i landet också men endå nära målet.. vi får se vart ja hamnar,men förhoppningsvis o till 99% blir de ju de vi tänkt oss!! man måste satsa för att vinna nåt o de gör vi verkligen! jag är så glad att jag har min älsklingsMartin o att vi är två som vill! man blir starkare när man är 2:) eller vi är ju 3 egentligen, våran älsklings suddis också.. han har sovit,ätit,sovit,lekt med en penna o sen sovit sen ja drog hemifrån till träningen o nu sover han i våran säng, hahaha, han har väl ansträngt sig för mycke idag;) men de e endå bra att han är en väldigt trött ung man, då slipper man få ännu sämre samvete än va man redan har att han sitter helt ensam o längtar efter oss.. han har ju iaf radio o 1 miljon leksaker att roa sig med;)
Nej nu ska ja duscha,sen till hemköp o handla granatäpple,man får 2 för 10kr!! så ja passar på;D sen blir de tv kväll till gynning! hahah, ja e så sämst o glor på sånt.. igår var de ju outsiders,haha skumt de där me "intimadelarkonst". för övrigt s¨å har ja vart i skolan idag på morgonen,sen hem o käla lunch o fixa lite här hemma,sen slummra lite vid tven, åkte till janelings o åt semla me älskling o Hanna..sen vidare hem till henne,kolla lägenheten! o dom har diskmaskin! fy fan va avis man blir!!=P sen hem o hämta kläder,hämta angelica,sen ner på stan o möta upp hanna o så kom ida,sen blev de bodycombat för hela slanten,fyy fan va kul men jobbigt! var ju värsta skummaste gubben som höll på att sparka en tjej nästan när de var upperjam o kick,han var verkligen inte klok! dumt o se sig för??!

.Nu blire väl hänga lite me suddis för Martin ska sova tidigt (yeah right!) för han ska upp 5 i morgon!!!! han e helt förstörd pluttisen, han e inte van! men de blir man nog aldrig,även fast ja har dom arbetstiderna! Nej sluta gnälla här o ta tag i allt! Tjoheeeeeeeeeeeejs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0