freeedag!

Även fast jag inte jobbar idag så är detta en bra morgon.. igår var de mysigt när min älsklingsMartin kom hem o gosa ner sig me mig i soffan och vi drack the o kika på film tills båda somnade,han somnade i mina armar,haha..lite omvändt där,eller nåt,brukar alltid vara ja som somnar på han om vi ligger i samma soffa!=P
Nej men,somnade så gott igår o alla oro tankar om flytten o paniken över allt kändes som att ja kunde slappna av o tänka, o vad fan gör de om ja flyttar i maj eller september? för de spelar fan ingen roll, bara jag o Martin är lyckliga tillsammans så är de värt då i sånt fall att vänta ut tiden liiite till så vi kan dra tillsammans, anledningen till att vi inte drar nu på direkten är för att ja pluggar upp betyg(ska söka högskola),martin har jobbet som han måste jobba på ett antal månader till på så han kan lägga ihop pengar o att han har uppsägningstid också.. ifall nu folk som inte känner oss undrar varför ja ständigt tjatar om flytten här i bloggen;) Jag kanske e dum eller så,men de ska bli underbart att lämna lilla Eskilstuna o börja om på nytt igen,i en stor stad där de inte kommer bli så få saker att göra, så få människor att lära känna.. nej ser verkligen fram emot de, o de är de som håller mig igång!!=)
Igår va ja o Ida på bodyjam, de andra följde inte med, orkade inte eller nåt..

Idag ska ja tvätta sista maskinen,plocka lite här hemma, köpa present o blommor som A ska få,hon fyller också år. sen ikväll blire kalas för Hampus. =)
och i morgon,melodifestivalen.. fått gratisbiljetter så de ska bli kul me lite shopping,äta ute o sen gå på de..=)

Mamma ringde för en stund sen o sa att hon fått en speciell katalog som bara skickas ut till vissa medlemmar där dom sålde bra träning/arbetskläder/ute/skid kläder.. och eftersom hon tydligen hade dåligt samvete eller nåt för att hon inte gav mig nåt igår(vilket ja inte ens funderat över???) så tyckte hon ja kunde beställa lite grejor så skulle hon skicka in de me hennes o pappas beställningslista..=) de blev en sportbh,en hood tröja som e vit me svarta blommor i kontur lite svagt så till träningen,en lång blå jacka och ett par svarta träningsbyxor.. de blir kul att få dom..
Nej nu kom posten för sudden sprang fram till brevinkastet!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0