Jag=bloggnörd? Jag=tråkig kväll?

Haha, kan nog instämma med båda.. men jag har iaf hunnit med mkt idag o de är ja glad för!
O så har ja suttit o läst en massa bloggar och ja kan ju bara säga såhär, jag längtar efter att komma in på högskolan,träffa nya vänner,se ny stad,ny lägenhet osv.. känner på mej att ja kommer gå sönder om ja bor kvar här, inte för att Eskilstuna är världens skit håla,eller jo,lite grann då kanske,folk flyttar ju av en anledning,de är dött här,finns knappt nåt att göra..för lite butiker/fik/restauranger/konserter..m.m. och utbudet av jobb är ju inte direkt högt,finns nästan inga man kan söka eftersom de krävs högre studier, men i större städer så som Göteborg,Stockholm så finns de massa på ams..
Men nu ska detta inte bli ett klagoinlägg.. jag ska fixa allt ja kan innan vi drar härifrån..men självklart kommer man ju komma hem hit även fast man inte bor här, familj o vänner som bor kvar här är ju värda att besökas o dom är ju givetvis välkomna till oss också!
Vi har iaf satt ett datum så flytten har nästan börjat! har datum på lägenhetsuppsägning,internet/telefon abonemang som ska avslutas m.m. vi ska ha mobilt bredband då vi knappt använder hemtelefon längre! bara folk som ringer hit,vi ringer aldrig från den,bara från mobilen så ska bli skönt att fixa klart allt så man inte har nåt hängande över sig som drar onödig kostnad..
ja sitter här o lyssnar på Takida o funderar på att inta sängen här strax då ja ska upp vid 5! vore ju smart att vara lite utvilad när man ska gå i grupp 1 i morgon som ja inte tycker om då de är så stressigt men bra att de äntligen e torsdag då man kan tänka på att man kommer hem tidigt o kan vila o sen dra iväg me dom andra tjejerna på Jamen o sen komma hem o glo på favorittvprogramen,efterlyst o du är vad du äter! haha, jag o Martin delar ju de där me efterlyst o snart börjar insider också, hoppas även på lyxfällan o grannfejden, de är så jävla vi att älska sånt! intriger/nyheter/dokumentärer osv.. =)
Nej här får ni en lista era trogna läsare!=)


Nämn något som gjorde dig glad idag: att min träning gick så pass bra, att ja o Martin hade roligt då båda var lediga o framförallt att Maten stod på bordet när ja kom hem, de va skönt.. då ja ställt in mig på att vi skulle laga ihop! =)
Vad gjorde du kl 08 imorse? Jag sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Diskade
Det sista du sa högt?  Kom lilla gubben!! (Till sudden)
Vad har du druckit idag? Latte,kolsyrat vatten,vanligt vatten
Vad var det senaste du åt? åt snitzel me ris till mat.
Vad var det senaste du köpte? bananer,bröd o en tidning
Vad är det för färg på din ytterdörr? mörk brun
Vad är det för väder hos dig nu? det är mörkt ute så ja vet inte,men tråk väder me moln tror jag?
Godaste glassmaken? hmm.. choklad eller jordgubbsglass..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? abso-fucking-lutley
Drömmer du mardrömmar? beror på vad som händer i min vardag, det är lite från o till när ja mår dåligt/ledsen/stressad/sjuk då händer de ofta,annars så är de inte så ofta tror jag..
Favoritklädsel? Jeans o min gina tricotjacklikande me ett snyggt linne under..me like!
Vad ser du om du tittar till höger?  våran svartvita tavla me blommor
Vad gör dig glad just nu? att jag snart ska få träffa min allra bästaste Sandra!
Vad ska du göra härnäst? Gör i ordningen frukostmackan till jobbet för ja orkar inte göra de i morgon!
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? det är helt okej..
Favoritgodis? haribo nappar o choklad.
Kläder just nu? mina röda mysbyxor som ja beställt från HM katalogen..ett svart linne från gina.. blå trosor o vit bh..
Sommarplaner? Flytta härifrån,så leta lägenhet,söka jobb,förhoppningsvis komma in på högskola..träffa nytt folk..
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? hmm.. jag är nog mera en dag människa eller kvällsmänniska..
Är du kittlig? haha jaa..
Stjärntecken? våg
Äckligaste insekten? spindlar
Stökigt el välstädat? välstädat, försöker ju ha det någorlunda fint
Längtar du mest efter just nu? Min lön,nya skor, o självklart våran flytt!

Nu är klockan snart 22 så hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0