Mycke..

Jo som sagt haft mycke o göra men idag kändes de lite lättare med allt, i lördags skrev ja ju uppsatsprovet,valde jämställdhet som rubrik av alla man fick välja mellan,aja,får se hur de går.. idag försov ja mig men fick skjuts av snälla Martin till lektionen, gick igenom för provet på torsdag..sen skynda iväg till svenskan nervös för talet men de gick bra.. var bara ja o läraren,vilket kändes läskigt men som sagt,tror hon gillade det för hon kommenterade bra saker ja sagt o att ja hållt mig bra till ämnet osv.. de va kul att få lite beröm! sen fick ja veta att ja kommit in på svenska b också,wihoo! (ni som inte känner mig o läser kanske inte vet att ja har betyg i sv a o sv b men ja går om dom bara för att höka betyget,så ni inte tror ja vart nån slacker eller nåt.. o föresten,vafan ska ja bry mig om de egentligen?)=P äsch,var bara tvungen o skriva det! sen gick ja lite på bokrean o fyndade 1 dassbok,o två böcker som hette Flickan i källaren tror ja de va?(verklighetsbaserad iaf..me like) och en som hette en shopaholics bekännelser.. sen ringde min älskling o kom ner på stan så vi gick o kolla på stan tillsammans, o de roligaste o gulligaste var på Hm, han följde med runt o tittade o kommenterade,följde me o inte stod o sucka(ni vet killar o klädaffärer för tjejer är inte alltid så poppis) men då sa ja de sen att han va så snäll, då svara han att han gjorde de för att han älska mig så mkt.. det tyckte ja va fint sagt! (inte för o skriva ut allt vi har här i bloggen men ja blev så glad när han sa så..ja skryter/priljerar alltså inte,ifall nån tog vid sig nu;o) sen gick vi till waynes o fikade o åt lunch..sen åkte han hem o ja vidare till tuna för att köpa ett linne som inte fanns i min storlek på stan.. sen hem o martin laga mat o ja drog iväg sen o träna bodycombat me angelica o ida..sen hem me ida hit o så hade martin o tony spelkväll så vi satt här o snac<ka skit..sen drog dom hem! ska jobbai morgon också! känns bra! även fast mitt jobb suger hårt!!

nu ska vi se film,martin har hyrt..måste snabba mig tydligen=P Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0