Oh yes!

Japps, då var problemen lösta då.. vi har nämligen en plan B, eftersom jag e en hare o rädd för allt. "tänk så får vi ingen lägenhet" "ingen får jobb" "Jag kommer inte på högskolan" "tänk om vi får en lägnehet som är djurfri,ska vi säljs katten då?".. ja listan kan göras mkt längre men iaf, jag o Martin(ja eller egentligen min mamma) kom på den briljanta iden om att sticka iväg utomlands o jobba.. vilket jag nappade på o pratade me Martin ikväll om, så ja, vi har en plan B nu.. jag e så glad att jag har en så bra o förstående partner som e mig likasinnad o som också vill ut i världen! kommer bli as bra i slutändan..=) men iaf.. nu har Martin lånat guitar hero, så ja lär väl få slagga på soffan i natt om ja ska kunna somna.. de enda man hör är dom där ivriga fingrarna som studsar upp o ner på den lilla plast gitarren o klick klick klick klack..klick klick klick klick klick klick.. o så lite basröster..klick klick klick klick.. ÅH! ja kommer seriöst dö i natt! hahaha...om man själv inte ska testa o vara med?? den som lever får se.Nej men..thats it.. nu e klockan snart 12 o ja måste lägga mig strax..Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0