Onsdag.

Idag då.. inte mycke.. var hos tandläkaren på förmiddagen, tog tio min o de var inga fel alls,lite tandsten på två tänder som hon slipa bort o sen var de klart,o de kostade mig 414kr! fucking jävla dyrt det är för en vanlig simel årskontroll! men billigt om man tänker på om man aldrig går o sen får hål o de kostar flera tusen som de gjort för Martin,då e 414kr barnsliga pengar! så ja.. sen blev de hemåt o vända,käka lunch på ektorpsgården me Pappa.satt me älskling nån timme o garva åt Björn Gustavsson i parlamentet,ni som inte kollat på han i parlamentet,gör de! så hysterisk rolig o dukig kille!=)
sen tog ja mina skolgrejor,ner o fika o plugga,hem o byta om,ner till stan o träffa A för träning.. blev ett medel pass, som ja egentligen inte tycker så mkt om eftersom de är så tråkiga rörelser o tråkig musik.. men de roligaste med de passet var att jag verkligen tog i mitt bästa o nej, så slut som ja blir på de andra passen ja brukar gå på blev ja inte nu.. vilket e lite roligt,de betyder ju att ja fått lite kondis iaf..men klart ja svettades,men ja orkade göra typ allt me bara 2 snabba vattenpauser på den timmen..lite stolt över mej själv e jag,även fast ingen annan bryr sig..haha..;P men både Martin o Hanna har sagt att ja gått ner i vikt o blivit fin i kroppen,tack som fan,ja tycker inte de! men man blir väl aldrig nöjd me sin kroppsform,känns som alla har de problemet!=P
Väl hemma så hade Martin gjort mat så de var bara o sätta sig,sköönt.. men så ska ju jag diska o ja tänkte göra de snart här..
fick mejl av min älskling också,hon kommer hem i Mars! o ja,jag vill gärna ha den kalendern av dig gumman! om du kan ta med en hem till moi! ska sätta upp den i badrummet så Martin också kan få avnjuta bilderna på killarna,haha!=)
I morgon ska ja jobba,suckpuck va trååååkigt,men bra i slutändan då man alltid välkomnar pengar!
Nej nu ska ja spela guitar hero me M innan han ska glo på fotboll o ja ska ligga o läsa mina nya tidningar i sängen! blir även träning i morgon också, bodyjam..känns kul att ja börjar lära mig de flesta steg nu o de är så grymt roligt!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0