=P

hahah ja hörde värsta dunsen nyss infrån sovrummet o suddis sprang omkring helt lyrisk, eftersom martin nyss hade bestämt sagt åt mig att han skulle sova så gick ja in o då skyndar han upp från golvet, ja fråga: vafan gör du,skulle du inte sova? han berättade då att han höll på att innföra kvällsträning i form av armhävninagr på golvet! haha han är så söt den där luffsen ja bor med! =P o de är bara han som kan komma på sånadär knas ideer.. ba, oj ja måste verkligen sova för ja ska upp halv fem men endå ska ja lägga mig ner på golvet o göra armhävningar så att sudden blir alldeles till sig! hahahahah;)
mina killar e iaf guld.. ja tycker så mkt om dom, dom gör inte speciellt mycke, dom ligger o snarkar i kapp(japp), o kollar på tv!
haha o på tal om tv så hade ja disney chanel på här om dagen o gick därifrån när ja kom in så låg sudden o tok glodde på tven me öppen mun, de var bambi tydligen o ja lovar,ögonen var lika stora som två tallrikar! =p
Nog med bloggning idag,de är ju bara ja som tycker de är roligt!
Idag har de vart en hård dag, gick upp 5, jobbade till 14.gick på möte angående flytten o högskolan,sen föreläsning på svenskan.. fick även tillbaka mitt arbete, reportaget ja lagt ner min själ i, o fick även där ett VG:D wohoo!
Nu ska ja äta macka me ost o dricka the o kolla tv. sen sova!!
I morgon blire bodycombat me Ida o Hanna..=D
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0