Torsdagen

Jag skippade träningen idag för ja var så himla trött! Jag åkte till tuna park efter jobbet o shoppa skor på Bergqvist, dom va snygga o så tro de eller ej,men ja slängde faktiskt skor hemma i skohyllan också som bara står o inte går att använda längre typ.. kändes jobbigt men de gick! även mina vinerdojjor åkte i sopnedkastet idag,starkt jobbat där! väl hemma så duscha ja o somna i soffan me Sudden på magen.. han e så mysig! och idag hade han tydligen hoppat upp i fönstret själv(ni som känner min sudd vet att han e världens chicken o knappt vågar titta ut när man håller i han vid fönstret så detta var verkligen ett framsteg) men känns kul att han är så pass mysig mot mig o Martin,men han litar inte på många inte! haha, vad ja skriver om min katt i denna blogg, ba tjejen me no life låter det som!=P
Har kollat in efterlyst nyss o nu kikar Martin på hells kitchen.. ja funderar ärligt på att platta håret o sen tack o godnatt! denna dagen har varit allt för ¨lång! men jag o Linn jobbade på bra idag, dock fick vi inte smärre chock idag på avdelningen men de är inget ja tänker berätta om här!=/
Min kvällsmiddag ikväll bestod av 4 riskakor o sen risifrutti,åhh så bra Moa! =/ Ingen träning,onyttig o konstig middag!=/ nej denna dagen var inte så rolig alls,mest lång,lång,lång o lite jobbångest,träningsångest.. men men,de tar jag och A igen nästa vecka o då ska ja inte jobba lika mkt så då går de att "börja om" igen me tränandet.. har iaf gått en gång på dessa 4 dagar.. kanske åker in på söndag på jamen..vi får se! gillar ju torsdagsjamen bättre! men ahh...
Puss till min älslingsMartin!

Kommentarer
Postat av: sandra

hej darling. har inte läst på typ månader!! så blev mycket att läsa nu. men roligt att du har så många planer med martin och allt.
och att du var på melodifestivalen gud vad roligt! men svara mitt email nån gång babes.
pusssss

2008-02-22 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0