underbart! aaaaahhhhhhhhhhh!!!

Japp det är vad denna dagen e, underbar! jag jobbade visserligen idag men de var verkligen toklugnt hela dagen, åkte ju ut på amb så va skönt o slippa sjukhuset ett tag! Men ni som jobbar mycke, vet ju att den där ovärdeliga fredagskänslan, när man trycker sin kod på stämpel klockan o byter om o går utanför jobbet,vilken frihetskänsla man har! helt underbart! den känslan e så grym, haha.. låter som ja förklarar nå helt skumt men ja, som sagt,fredagar e bra dagar de..=P slutade tom en timme tidigare idag också, bara de är ju helt suveränt! dessutom så satt ja o fikade på cafet härnere igår o gjorde klart alla mina samuppgifter så nu e de bara en kvar som e den "tygnsta", den som ska vara på en halv a4, men de går snabbt om man väl sätter sig ner o de ska ja göra på söndag!!
Jag åkte iaf o tvättade min bil,de kan ju tilläggas att ja inte tvättat den på flera månader så den va rejält smutsig så nu blev både superavfettning,schampo me vax o spola av bil mattorna också, sen dammade ja invändigt me en svamp me glansvax o blablabla, haha intresant läsning:P men anyway, den ser helt ren o ny ut nu så de känns ju skönt att ha de avklarat för några månader framöver,haha nej då,ska försöka göra varannan vecka iaf, en vecka kommer ja inte hålla endå;p
Men sen blev de iaf bolaget för att handla vin till ikväll,japp du läste rätt, ja ska dricka ett glas ikväll på ja, jag vet inte hur länge???! men de ska ju bara vara helt lugnt o stillsamt tillsammans me min älskling,blir lite gottis mat också o så..tända ljus o ja,hela grejen liksom=)

Igår var ja så jävla effektiv också, ja pluggade, jag sov (alltså vilade upp mig för denna "jobbiga" jobbardag,)sen tvättade jag 2 maskiner tvätt,damsög köket,diska,laga mat o fixa här hemma typ.. sen drog ja iväg o tränade me Angelica,Hanna o Sara ett bodyjam pass där ja tog i allt ja hade, verkligen kämpade så ja svettades som aldrig förr, seriöst, ja va helt slut men glad,för de är ett roligt pass ja går på!!=) blir för övrigt på söndag ett till bodyjam om ja hinner hem till dess..
hem o duscha, gosa me Suddisen o kollade på du är vad du äter o efterlyst = mina favoritprogram!=) o så kom ja o tänka på mitt o Sandras favoritprogram,när vi bunkra upp me popcorn,the o kollade nannyjouren! när ska de börja igen? haha, fan galna ungar e min o Sandras grej!! ;)

Iaf, igår hittade ja världens guld sida på nätet! en smyckessida me smycken(inte allt för dyrt men endå lite dyrare än HM liksom),de är smycken från olika länder,alltså helt orginella,men inga krimskrams grejor utan riktigt modesnygganivetsommankansepåkändisarellerläsaomibloggarosv.. hahah,bra förklaring men iaf så beställde ja ett par stora ringar i guld som kommer me posten! Ni som vill veta sidan kan ju skriva till mig för ja vill inte länka då ja vill vara "speciell" me mina,hahahah vad trög o dryg ja låter men ni fattar hur ja menar o tänker innerst inne;) Jag e ganska skojfrisk av mig!=P

Nu håller ja på med den sista maskinen me tvätt,ska damsuga vardagsrummet o duscha o tvätta håret,sen blir de en liten powernapp i soffan..alltid skönt såhär på en fredag..;)
Japp, lång uppdatering, de tar sig!!
Längtar tills min baby kommer hem,han är så gullig! =) Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0