yihooo

Nu har jag o Marit beställt varsin av timbalands tisha=) fast den kommer i mitten av februari men de gör inget..
Ni som inte vet vad fan ja snackar om, HM har en kampanj, fashion against aids.. alltså, artister har designat kläder,typ rihanna,timbaland,ziggy marley,cardigans mfl..o pengarna går till aids forskning.. beställ din tröja du med på deras hemsida.. www.hm.se =) de är inte så ofta ja skänker pengar (skämmas!) men detta är ju ett bra tillfälle man kan göra de, för en snygg topp från hm för 129kr är ju inget alls, o de går till en skit bra sak! alltså, dagens gärning!

Igår var ja o ida på bodyjam, faan de är så himla kuuuul!! ska gå på söndag också!=) Ikväll blir de nog lugnt..o igår hitta ja den där toppen på gina tricot som e slut överallt typ! en svart kort ty "jack liknande" som man ska ha en lång tröja under/ långt linne under.. hon i kassan ba: åhhh gud visst är den snyyyg?!!!! Jag: hehe jaa den e jätte snygg!! o nu e den min..=)
Nej nu ska ja få lunch här strax av martin, han gör kyckling wok till oss..:) min lilla gubbe=)
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0