Back..

Nu är ja inkopplad igen, vårat internet,eller rättare sagt hela hårddisken hade kraschat! inge kul så vi har inga bilder eller musik kvar! snyft,haha nej då.de kommer nya tillfällen..=)
Ikväll blir de mys! måste springa o tväatta håret så ja hinner platta o fixa de till ikväll.. sen ska ja fixa massa annat också.. men de löser sig alltid.. de är värsta tok rean föresten på åhlens,alltså halva priset på rea priset vilket e sjukt billigt så blev en till träningströja, underkläder o ett sovlinne..=)
Iaf.. schema för dagen o kvällen är att fixa mig, plocka undan tvätten, duscha,sminka,fixa, styla..haha.. nej men sen bowlinghallen me några vänner o martin o sen ska vi till papas tapas där vi reserverat bord.=) sen ska vi väl fortsätta hem till Mattias o spela lite o umgås.. kommer bli en sjukt rolig kväll! i morgon blire bodyjam igen.. fan de är så jävla roligt! o inte för att nån noterat att ja mått dåligt över de men de har jag, min kropp, men eftersom vi har satsat på ett mera hälsosamt liv så känns de bra att de visat sig också på både vågen o på kläderna.. närmare bestämt 3 kg,de är bra. så ikväll lär man väl gå upp dom kilona igen,nej men ja ska inte va stenhård mot mig själv, bäst är de ju att ja kommit igång me träningen.. hoppas på att kunna träna 4 ggr i veckan istället men de får vi se hur mkt de blir av de.. 3 är ju ett måste nästan! så ökar på mina 2 pass till 3 pass nästa vecka.. =) kommer nog bara bli roligt eftersom de är kul me en snyggare kropp, ett bättre självförtroende,nyttigare mat o bla bla bla.. o min svenska examinationsuppgift blev inlämnad i torsdags, för er som inte vet så håller ja på att plugga lite på sidan av så jobbar inte så värst mkt längre vilket e helt underbart! skönt de ska bli. de är ett steg i rätt riktning o ett steg närmare högskola,flytt osv.. ahh.. =)
nej nu ska ja klicka runt lite o sen börja greja här hemma. Bye!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att du är tillbaka. så jag får något att läsa. =) puss!

2008-01-20 @ 00:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0