En liten parantes..

Japp.. jag har bestämt mig än en gång för att gå ner i vikt o bli smalare, för det här går ju inte! =P
Nej men jag tycker att de skulle kännas så skönt att kunna gå runt o skita i om folk kollar in min kropp för att ja gått upp en massa jävla kilon! Jag har ju iallafall börjat träna ungefär 3 ggr i veckan, måste öka på detta om ja ska lyckas! för hur mkt man än tar i så känns de som att vågen står helt jävla stilla! Jag är inte överviktig enligt mitt bmi, men jag skulle gärna ligga på snittet 20-21 men men.. de handlar ju inte om bmi,vikten, ja vill helt enkelt inte skämmas för mig! men alla vet vi ju hur lätt de är att lägga på sig dom där smyg kilona när man bor ihop me någon,de blir mysmiddagar,lite lördagsgodis osv..men har iaf märkt o verkligen känner, att ja inte gillar att kolla på mig i spegeln, o då måste ja ju ändra,för min egen skull självklart.. kollar på bilderna från sommaren 06, då tyckte ja säkert att ja va tjock,men då var ja alldeles lagom, inte för smal, inte för tjock, bara lagom! tyvärr har ja inte dom bilderna på datan men ja kan säga att ja säkert vägde minst 8 kilo mindre än vad jag gör nu! vilket känns jobbigt att tänka på, allt som man stoppat i sig.. ungefär som en stoppad korv. jaja, vet inte va ja ville me detta inlägg, skriva ur mig antar jag  o säga, att ja verkligen vill gå ner i vikt o se bra ut! För så mkt som ja speglar mig o håller på o fjantar me klädbyten har ja aldrig gjort förut, iaf inte lika mkt som nu! Men men, jag är verkligen impad av folk som kan stoppa i sig hur mkt fett som helst utan att de syns! vart tar de vägen liksom?
eller ja har en bild, man kanske inte ser,men jag kan säga att den där tröjan ser fan inte snygg ut på mig längre:/ inte jeansen heller för den delen, får väl på mig dom men dom sitter taaajt!:( :(


Fast å andra sidan, de är ju inte fred på jorden ja ska fixa, utan bara en viktminskning så de borde ja klara, om ja verkligen tar i nu.. för i sommar, då ska ja va smal(are)!!
Nu ska ja ner till bibblan o plugga! sen ikväll ska ja,ida o hanna på bodyjam!!hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0