ett nytt händelserikt år..

Japp.. och så var 2007 slut och mycke har hände under detta år..minns det knappt men några viktiga saker minns man ju;)


Januari: Här skulle våran teater ha premiär och de var massa rep o ja, helt enkelt skola o teaterrep.
Februari:  Minns knappt, men skola,vänner  var det som gällde. dock väldigt lite träning eftersom ja hade mitt skov, ni som känner mig vet att min mage blev sämre o att ja hade problem me ett av mina knän.
Mars: Jag o Martin firar 1 år och har bott ihop i lite mer än ett halv år.. =)
April: Öhh va gjorde vi här? Jo vi var på rock kryssning, sen var de väl de vanliga.. vänner,skola, träning... längtan till studenten..höll även på med körkortet och plugga teori o övningsköra..
Maj: snart studenten, stress me skola och hitta studentklänning, var i sthlm o handla allt minns jag.. sen vettefan, vi festa o grilla lite här tror ja.? haha.bra minne Moa..;)
Juni: studenten den 9 juni, äntligen efter 4 år så var de min tur att få ta den.. vi hade fet festen här me släkt,vänner och massa mat o sen fest på kvällen me utgång.. även lite rothoffsparken hanns med.. 2 veckor senare börja mitt sommarjobb.. suck,de känndes tungt.. men ja klarade här även mitt teoriprov till körkortet! dock jääävligt lång väntan till uppkörningen!
Juli: Jobbade varje dag o sen tog jag o Martin en liten roadtrip o mycke tokigheter o roliga minnen har man..kolmården var ett av våra stopp..sen känndes nästan hela juli tungt eftersom jag jobbade så mycke.. var inte sjuk nån dag men när lönen kom så var jag lycklig o masssa saker o kläder inhandlades.
agusti: Jobbade på de sista 3 veckorna och tog mitt körkort!! lyckligaste dagen typ! ja.. sen var de ledighet,jobb o vänner och började gymma också...fick dessutom bli timanställd på mitt jobb vilket släppte min oro o klump i magen av att inte ha nånting, fast jobb sökte jag men fick ingen respons alls.. känndes jobbigt men men.. pengar hade jag iaf=)
september: Jag fyller 20 och de händer inte allt för mycke i mitt liv,jobb,vänner o träning. eller jo, vi blir katt ägare till våran lilla Suddis..:) dessutom så blir jag stolt bilägare till en punto;)
Oktober: Jobb jobb jobb.. känner mig som en robot.. känns tungt mestadels men Martin o vännerna lyfter de jobbiga..och mina planer för framtiden gör att jag "står ut"
November: vi smider massa planer om våran flytt och här börjar vi planera mera ingående.. sen jobbar jag på.typ..
december: Känns som att detta är den månaden ja längtat efter, att 2007 snart är över o att detta är en bra månad även på jobbet, de går bra helt enkelt, ja har mera flyt och mina tjejer kommer hem och vi hittar på massa roligt o har nyårsmiddag hos Sandra o sen stor fest hos Nirre till klockan 6 på morgonen, inte haft så roligt på länge eftersom ja inte festar så mkt pga magen, men detta var helt perfekt..! de nya året börjar bra och den 2 januari bestämmer jag o Martin oss för att bli nyttigare och hittils har de bara gått framåt, skönt när man e två liksom.. så jag hoppas 2008 kommer innehålla mera fasta måltider,mera träning,mera ork eftersom vi ska flytta i år.. vi har typ lagt´upp värsta "schemat" för kommande månader.. och på måndag börjar jag plugga upp lite betyg vilket betyder att ja inte kan jobba varje dag vilket e helt guld, ja börjar komma därifrån,guuuld värt!! och mina o Martins planer kan bli "riktiga", de ska inte vara så jävla svårt att byta stad.. så ja hoppas ja kommer in på socionomprogrammet och gör jag inte det så är de skit samma, vi packar o sticker härifrån iaf! för vi har flera "språng bräder" som Martin så fint uttryckte det idag när vi var ute o tog en lång promenad.. och snart ska vi iväg o tanka min bil o sen till Pirre o madde o umgås lite.. ska bli mys! skönt eftersom våra grannar har fest o spelar dålig musik med tok för mycke bas!
Thats it.. nu vet ni mera om mitt 2007 och 2008 ska bli mycke bättre,de ska jag se till,för jag har viljan o glöden att förändra mitt liv..=)
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0