Helg..

snart e helgen över men de gör inget för jag e ledig i morgon! så då blir de plugga, träning o laga mat typ..:P kolla på outsiders också! de måste ja göra,missade förra veckan! Igår hade vi de myspys, de va as god mat o jätte kul sällskap,haha, vi åkte väl hemifrån dom vid 4 i natt.. sov till över 13 idag me de var vi värda..;) så nu har vi vart inne i stan o handlat spicy hot, de va vi också värda, lite godis o hyrt en film,, jag har fan inte ätit godis på länge nu o de är ja fan stolt över att ja lyckats hålla.. tyvärr så missa ja mitt träningspass idag men jag tar igen de i morgon! jag tror dessvärre att jag har gått upp nåt kilo ifrån de jag gått ner, haha.. smakar de så kostar det,eller va är de man brukar säga?=P
Nej nu ska ja fortsätta kolla på min desperate hpusewife box. så jävla spännande! sen kommer Hanna o Mick ikväll o kollar på filmen vi hyrt som heter "This is england",ska tyidligen va en pangfilm,lite som amercian history X verkade de som,om rasister/skinheadgäng o sånt.. den hade fått fyllpoäng av massa tidningar iaf..så de verkar ju lovande..
ska jobba på onsdag men de känns inte ens jobbigt längre, för nu känns de som att ja fått "mitt liv" tillbaka,haha.. förut var de ju bara jobb,jobb o jobb o man kände sig ständigt trött o ful.. men de ska de bli ändring på o de blev de ju.. ja hoppas verkligen ja kan uppnå högre betyg. men iaf så anstränger jag mig nu o de är ju bra, o så måste ja komma över till Linn också o checka nyrenoverade lägenheten,blir najs! =)
såhär ser veckan ut typ..
Måndag= plugga,träna,vara "homewife" o laga mat o fixa här typ..hehehe
Tisdag= skola,en lektion o sen plugga,laga matlåda till i morgon!
Onsdag= jobba..
torsdag=skola, plugga o eventuellt lämna in uppsatsen här eller i morgon? hmmm...sen blire träna vid 18.
Fredag= no idea, antlagligen jobba eller så blir de plugga klart de sista..
Lördag= födelsedagskalas
söndag= slappa först o sen träna...
o detta är min vecka..så nu har du koll;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha va bra!! Hoppas verkligen det går bra nu med betygen! Men det fixar du, det vet jag. =)

2008-01-20 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0