Nu då..

Jag håller på med samhällen o de går väl sådär, har fastnat lite väl många ggr framför tv o här..
dessutom så vill ja träna idag! men får väl bli i morgon eller så.. fast endå, nej fan.. ja ska ringa ida o kolla!!
o fredag verkar ju bli uppbokad me Nirrepånken o hans kusin.. kanske bli flera vad vet jag..?=) funderar på att gå ut med dom då efter våran middag eller nåt..=) ja är formbar till de mesta nu.haha=)

Härlig bild på mig o min älskling!! ja saknar henne nåt helt fruktansvärt mycke att de nästan gör ont i bland! Men hon är där för mig o ja för henne,i vått o torrt även fast vi inte ses pga avståndet.. england-eskilstuna liksom! Har inga bättre minnen än just dom ja delar med henne! bara läkargatan,stenkvistavägen,igor,pepparkaksthe,mentolc,min "balkong", alla galna fester, roliga stunder vi har! o de senaste var nyår, helt underbar fest o middag innan!!=)

image82


 och en gammal goding/as kul minnes bild.. vi ser helt cp ut:

image83

Thats it! Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0