onödigt.

Japp, jag har tjuvat en lista..;p

Jag heter: Moa
Stjärntecken: våg
Jag kommer från: Eskilstuna
Jag jobbar på: sjukhuset
På fritiden brukar jag: träna,träffa vänner,shoppa..
Jag har slutat: gnälla kanske..=P
Om fem år tror jag att jag: är färdigutbildad socionom o bor inte här..är lycklig o lite vältränad får man hoppas=P
Om jag vann fem miljoner skulle jag: Köpa en lägenhet o flytta me Martin direkt, sen köpa massa saker, platttv,nya soffor,en ny garderob,större bil, resa utomlands ett tag me babe...
Jag skulle vilja vara bäst i världen på: allt.haha nej ja vet inte? 
Jag hade velat uppfinna: jag skulle velat uppfunnit internet, vilken multimiljonär jag hade varit då!
Ett pinsamt minne: gid ja har massor ju! fylleminnen är nog de värsta..
Jag blir glad av: shopping,martin o mina vänner
Jag samlar på: öhh...cosmopolitan tidningar,har sparat typ alla ja nånsin köpt..
Yrken jag kan tänka mig: socionom,butiksbiträde,reseledare osv..
Personer jag inte klarar av: dryga människor,översittare m.m.

Japp, nu ska ja sminka mig o sen ska ja till tuna park o köpa lite grejs för ja ska försöka mig på en lättare form av scrapbooking, tänker inte avansera mig nu, för då kommer de bli dyrt men lite små saker ska ja göra me kort från våra semestrar osv.. sen ska ja ner på stan o fika o plugga.. sen ska ja på lektion..sen till expert me mamma, min mobil gick sönder igår! buhuu!! sen ska ja hem o laga mat, sen in o träna me Ida, sen hem o äta maten ja laga förut o duscha o se outsiders.. sen blire sängen o sova,sen är de tisdag!=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0