24juli 2008.

tjena bloggen!!
idag är de torsdag och ja är trött. fick hem lönespec från sjukan och kontrakt..=)
är i full gång me planeringen av våran fest,ska bli så kuuul:D
har även funnit en data,då denna ja skriver på är en hyrdata som ja haft sen 4 år tillbaka så tänkte ja köpa loss den men den var för dyr för så gammal modell så blir en splitt ny som e röd o svart o fjäderlätt..=) ska även inhandla en slim digital kamera och ett USB minne.. oj oj vad jag låter som en tekniknörd nu då.,haha så "illa" är de inte. jag gillar egenbtligen inte teknik överhuvudtaget..med vissa undantag då som data,kamera,mobil o usb minne;)
annars då? jo de går bra för mig i la butik...setat helt själv vid kassan och då o då stöter man på problem men då har man alltid folk som kan hjälpa en..de tar ju tid när man e ny men fick faktiskt beröm igår att ja inte ropa mera på dem..:P
ska jobba 13-21.15 idag så nu är ja uppe o slappar innan ja ska duscha o åka....M ska ha min bil så får skjuts o hämt sen.
igår åkte ja o S ut till sundbyholm till en solig klippa efter vi slutat..ja kanske inte skrivit de men ja o S har ju jobb på samma ställe=D så vi handla där o sen åkte vi ut... hade de riktigt kul eftersom hon ska ju åka idag o fixa hemma...sen kommer hon tillbaka..=)
Nee duschen nu då o fixa frillan!
Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0