en dagens..

japp här får ni en dagens...
Idag åkte ja in för o träffa mamma på stan över lunch o lite kolla på stan.. sen åkte ja till jobbet men dom hade blandat ihop dagarna så ja skulle komma in i morgon o ska kassa träna.. var endå skönt o vara ledig! så ja spenderade dagen själv sen med att shoppa,sitta i cplång kö på banken..sen va ja på tuna park en sväng o vet ni, mina ögongodis skor var på rean.. anledningen till att ja ej köpt dem förut var för att ja tyckte dom va lite extrema..de är knallrosa..eller barbie rosa som Martin sa... men ja är liksom kär i dem.. o nu var de på rea o bara ett par i min storlek kvar.. och feg som man är så blev de o prova o tänka..o när man tvekar,vem ringer man då om inte sin bästa vän? Så S dök upp för hon ville ha mitt smakråd angående en tröja.. så ja köpte dem o provade me mörka stuprörsjeans,mitt nya svarta linne som ja köpte i sthlm på zara, sen min korta jackliknande silkigafrånginatricotkofta över o fy faraoo så satans snyggt de blev! ja är kär i underbaringarna i min skohylla!
sen köpte ja 2 pocketböcker, en väldigt höstig tröja i stickat o me sånadär "rutor" på framsidan..äsch hur ska man förklara dem? aja.. iaf på sisters.. dom har halva priset på rea priset..snor billigt 124kr bara=)
sen fyndade ja mig 2 sjalar..ett armband..ett par jeans.. ahh sen fick de vara nog.. åkte hem o ja o S hade värsta rensningen bland mina kläder o jeans o så fick hon en massa saker ja ej använder..så nu ere ordning bland allt! sen laga vi soppa o satt i köket o snacka massa tjejsnack!
nu ska ja nog lägga mej i sovrummet.. kolla på bertfilmerna..haha, ja är så töntig..men man fick me aftonbladet..ja menar,lite bert ljung o lite vindruvor i sovrummet,kan bara sluta bra!=)
Heeeejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0