........................

Tio första:
Första bästa kompis: Matilda
Första bil: min nuvarnde,punto

Första kärlek: När ja gick på mellanstadiet,kan man säga att de var första kärleken? kär var jag o de var första gången typ..
Första husdjur: Hund
Första semester: utomlands eller i sverige? första resan vet jag var skidsemester till fjällen(jag var några månader då),första gången ja åkte utomlands var väl nåt år efter de..hmmm
Första jobb: jordgubbsförsäljare
Första köpta skiva: Backstreet boys köpte ja helt själv som ja hade sparat till:P
Första riktiga kyss: Simon hette han
Första piercing: räknas öronen? för då var ja 13 första gången
Första konsert: de minns ja inte...första konserten ja fick gå på helt själv var the offspring i globen i femman typ..

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Var förmodligen en xider..
Sista bilfärd: från jobbet vid 14 idag
Sista filmen du såg: öhhh....hmm... wallander i helgen tror ja?
Sista bubbelbadet: länge sen..säkert flera månader!
Sista spelade cd: Mustasch skivan i bilen..
Sista gången du grät: Iförrgår
Sista måltiden: Lunch

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? nej
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? ja
Haft ett one night stand? ja
Busringt till nån? ja

Sju saker du har på dig:
trosor,strumpor,örhängen,topp,mjukisbyxa..o sen kan ja väl skriva hår på huvudet..för o fylla ut de lite på listan..haha

Fyra personer du kan berätta allt för:
Martin, min mamma

Tre val:
Svart eller vit? svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör:
Resa massa o få barn


En sak du ångrar:
hmmm..jag vet inte..kanske att ja sagt nåt elakt till martin/mina föräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0