................

hallåå bloggen!! nu äre såhär att ja e skit trött men snart är mitt sommarjobb på sjukan slut o ingen kunde vara lyckligare än jag,ska bli så skönt att ta bort låset,slänga skor o lämna in passerkort.. faktum är att ja nog aldrig kommer jobba där mera? vem vet..ska aldrig säga aldrig,skiter de sig me de andra jobbet som ja har svårt att tro då ja e så glad att få börja där så kanske man rycker in igen? men som sagt,inte så troligt!
till saken.. på mitt jobb finns de aldrig några nya tidningar o alla se o hör o veckorevyn från 2006 har man läst 7011tusen ggr om.. men idag när ja satt o bläddra i amelia (trott de eller ej 2008!!) så läste ja en artikel om Carolina gynning, och om hur folk stämplade henne efter hennes medverkan i big brother o skandaler hit o dit..men hon visa sen att de gick att sudda bort bimostämpeln o få t.o.m ett eget tvprogram! ni vet, i huvudet på gynning.. längre ned på sidan stod ett så jäkla bra citat som ja nu tar mig akt o snor.. "De är en jävla skillnad på att vara självsäker och att vara arrogant". true true true...

imorgon ska ja jamma igen,ska bli kul! men S ska inte med, hon ska ut på landet me N,hade velat hänga med..men en annan har ju ett jobb att gå till...mera tvång..haha..nej men,en annan gång då!
Nu har Martin gjort klart kassler o broccoligratängen(kalkonkassler) o de ska bli gott me lite mat i magen.. sen ska ja nog ta mig ut en sväng för o kolla bergqvist skor rean kanske om ja hinner?? ska ringa min Emelie iaf! saknar henne,vi springer om varandra me våra jobbtider/lediga dagar.. tråååk ju!
Neee nu ska ja duka o ge Sudden mat!!
Pusshejhårspray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0