fredagkväll,eller natt kanske ja ska säga?!

hej läsare! jag är inte så bra me uppdateringar..men håll ut, ni ska få läsa om vad som händer för tillfället i mitt liv!
nu har ja jobbat i 2 veckor o ska jobba lika lång tid till,skönt att de är över sen..sen blire andra jobbet,de ska faktiskt bli kul.. får man dryga ut cv med  att man har kassa vana;P
I onsdags var jag o S på stan o tralla runt..vi gick till espresso house o äntligen fick ja smaka frapino..smaka ljuvligt..för er som inte vet vad de är så är de en islatteshake me smak typ..som en smothie/latte..typ..:P S hittade sötaste skorna o jackan..like it! sen gick vi till rothoffsparken där Nirre,Adam och Danne var o drack lite o väntade på att vi skulle komma så vi kunde spela kubb o umgås! de va najs.. de var killarna mot tjejerna..alltså dom 3 mot oss,haha..men vi vann iaf;)
Ikväll skulle ja ha gått till B på en tjejkväll men pallade inte..dels för hundra andledningar som ja rabbla upp för S innan..så blev filmkväll me baby ist..bee movie och mr brooks.. båda var super!=)
I morgon blir en kanon kväll, jag o S ska festa till lite grann med grabbsen..hem till Nirre o så! M ska också med,hoppas jag..han lät på, så de hoppas ja=)
iaf.. ville bara skriva att jag är så glad över allt just nu..kanske har ja fått solsting eller så är de för att allt går i positiv anda i mitt liv..=) ja tjatar lite..men detta är ju en blogg me mitt tjat på sådeså..:P
vill dessutom shoppa.. haha,alltid jag o shoppa..men ja vill ha ett par till jeans..köpte ju ett par på gina..skit snygga..vill ha mörka också.. hmm..vi får se vad plånkan säger..;) ett linne måste ja iaf ha tills i morgon!
nee ska sova nu..ska eventuellt köra S till jobbet i morgon så hon kan hit the road direkt efter hon slutat! ha en bra helg!!
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0