Ohhh happy daaay!

Hej bloggen! Nu vare ett tag sen o har de hänt ngt nytt i Moas liv då? ja tack de har de minsann! vill faktiskt inte skriva allt om ja ska va ärlig..de får ni reda på ni som e vänner=)
Har slutat på sjukan och nu ska ja börja mitt andra jobb.. kassa träna i morgon,ska bli kul!=)
i helgen ska vi ut o grilla o festa lite.. ska även få en data..=) jag är så glaaad för allt i mitt liv just nu!! vi har planerat in en utflyttningsfest för vännerna så inbjudan kommer me post eller sms..? aja,den kommer iaf ut snart!=) kul me temafest!
ska slänga in massa bilder nån dag när ja orkar.. nu ska ja in till stan igen o hämta ut mina pengar o shoppa tofflor o högklackat o lite andra smågrejor..typ skärp o linnen...
Hejsvej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0