söndag.....

Hej bloggen!
på dagen drog jag,martin,putte o lotta till västerås för marknad o in till västerås för shopping o käka mat.. de va skit trevligt! ska åka ut me deras båt nån dag så man kan ligga i bikini på däck o bara njuta av sällskap o jordgubbar o en kall dricka!=) får bli snart snart...för tiden drar ju ihop sig för sommarsäsongen!

jag hade en kanonkväll igår. orkar inte skriva så mycket mer än att vi grillade hos nirres päron i deras fina hus o spela kubb o hängde på altan o festade på..sen åkte vi in till stan, jag o S blev nog lite sliriga o hade skit kul i bilen me allt o inget:) jag hittade ju på en jävla massa olika smeknamn till allt o alla igår,"Gnidaren, Skinnet, Pocahontas,Blondie..osv..haha
blev grappa,strömsholmen,time out och perrongen..efterfestade hemma hos J:s syrra..sen åkte vi hem vid 4 typ.. idag har jag o M massa grejs på g att göra......så lika bra att ta sig upp ur soffan o fixa i ordning sig o börja "beta av" schemat..:P
blev massa bilder igår..men data e så seg så lägger bara upp några så kanske ni får se resten en annan dag!


jag o s i bilen(o nej,ja körde inte igår..) ser ut som en jävla färgpalett i ansiktet! hahah..kan säga att de var snyggare än de ser ut på denna bild..;o)


mina lagkompisar i kubbet..Sandra o Nirre


Sandra och Määärtinoo


Eric, jag och Sandra e på g..hahaha..(vi sitter i bilen o sjunger o e allmänt flummiga på väg in till stan)


Sandra,Martin o jag på grappa..


Johan,Sandra,Eric o jag..


Adam o Martin


Johan,sandra,jag o eric..

nu ska ja duscha..hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0