tisdag.

hej bloggen!
ja tänker inte va tråkig så försöker komma på nåt o blogga om ist för min dag,för den bestod av jobb,handlade,duschade o stupa i soffan hemma:p
ja är skit sugen på glass! åhh vill verkligen ha en magnum..mmmmm...funderar på att ringa M o kolla om han kan fixa en på väg hem..för ja är veeeerkligen sötsugen..men ska skärpa mig så som ja tidigare har gjort i veckorna.. har börjat handla hem körsbär varje dag typ..så himla gööött!!=)

10 saker ni inte visste om mig..

* jag plockar mina ögonbryn flera ggr i veckan..

*Jag är beroende av att topsa mina öron..haha,lät inte så glammigt precis..:P

*jag har lätt 50 par skor...(dock inte alla här hemma..men anyhow)

*Jag har slutat bita på naglarna..

*jag e totalt ointresserad när de kommer till sport så som fotboll,hockey,EM,SM...m.m..kee??

*jag "skriver" oftast listor i huvudet på saker som ska ske under dagen..alltså en jävligt planerad människa..;P

*Jag är den största tidsoptimisten på denna planet

*Jag ringer alltid mamma när stora beslut ska fattas..kanske många tycker e självklart men aajaa..

*jag är facinerad av hajar(okej lite töntigt jag vet!!!,men fastnar alltid på animal planet när de har med hajar att göra..) undra om man skulle våga sig på en hajdykning i bur i framtiden?hmmmm....

*Jag känner mig lite obekväm när jag har högklackat eller kjol.. men ska ändra på bägge o börja använda mera!

Sådärja.. då vet ni det! nu ska ja kolla tv!heeeeeeejpådej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0