22Juni!

Hej! var några dagar sen jag uppdaterade här nu.. men ska väl försöka skriva nåt intressant här nu är de tänkt..:P
Jobbade i torsdags och i fredags 7-12..sen hem o slappa..fixade till mig och jag o M åkte in till P o M o käkade midsommarmat..blev lite spela kort o snacka typ..senare åkte vi vidarr till midsommarfest i mälarbaden..fy fan så fint killen bodde!!=) Åkte hem vid 1 typ.. gårdagen var lugn..vi åkte till mina förädrar o käka jordgubbar me glass vid 14tiden..sen åkte vi hem för att dumpa lite grejor..vidare för att handla mat o sen ner till M´s papppas land.. käkade..fikade..spela spel o satt o snacka massa.. drog hem o somna.. idag har vi sovit länge o ska börja städa lite.. ska ut till mina föräldrar o grilla.. i morgon börjar ja sommarjobba..suck...men bara o stå ut den tiden ja lovat..första perioden bara! om man försöker vara positiv o snacka bort tiden så kanske de kan gå snabbt? sista gången iaf..skööönt!
Jag funderar på att dra en runda till tuna park nu o införskaffa mig lite örhängen o kanske nåt linne..ska kolla om M vill hänga på.. troligtvis inte:P

jag är så glad att jag kan slappna av o har hittat mig själv igen.I did it!!!

I morgon kommer S hem..jihoo.. blir nog sex and the city till veckan:) har ju fullbokat måndag o tisdag..men efter de är ja på g igen.. ska inte låta jobbet ta över!!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0