.................

har varit på stan me Emelie o haft en kanon eftermiddag i solen ute på strömsholmen.. gick o handlade massa gott på hemköp innan,vindruvor,jordgubbar,loka,pepsi m.m.=)
Fick även ett glädjande samtal när ja gick inne o kika på indiska.. åhh så glad jag är! Jag fick jobbet!!!!!!!!!! nu kanske ni undrar vafan ja yrar om.. men i gårdagens inlägg, ni vet.. ja nämnde att ja gjort massa ärenden.. bland annat en jobb intervju var där! så nu är jag stolt över alla mina jobb,som ja fixat på egen hand!! o är de tur? eller är de bara så¨att ja faktiskt jobbat mig fram? stått där på sjukan o muttrat.. setat på komvux o glott på deras dataskärmar..(inte för att komvux hade me detta o göra..men ahh) ja menar att ja har jobbat mig fram, sprungit runt som en liten råtta o sökt massa jobb hit o dit, fått nekelske,baksmällar men fortsatt kämpat.. o de är ja glad för! ska även skapa nytt konto tror jag.. orka..
pratade me Sandra idag o de va skönt att höra hennes röst! hon kommer hem snart o att vi ska ut till N´s ö är helt underbart..en hel ö me massa roligheter o grill ska de bli!!
jag är glad... o de lyser om mig, på riktigt..
Nee nu ska ja sussa...i morgon ska ja träffa min Em igen innan hon lämnar Etuna för helgens bestyr!

(btw, ska sluta vara så utlämnad i bloggen,man vet ju aldrig vad de är för människor som läser) haha..:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0