Flyter..

Hej alla läsare! nu var de en vecka sen ja uppdaterade er om läget.. tyckte de inte fanns nån mening med att sitta o skriva varje dag.. så vad har hänt sen sist då? inte ett skit? men jo visst har de de.. Har umgåtts me vänner, shoppat loss på rean,jobbat,fått glädjande besked..(mer än de kan ja inte avslöja ännu..men håll ut, ja ska berätta!)
Var ledig idag o har gjorrt massa små ärenden..bland annat ett möte.. ett besök på mitt jobb..(nej,inte sjukan) jag har ett till numera..=) men återkommer med mera "info" kring de.. har iaf skrivit kontrakt o fått intro,kläder m.m.=) kuul.. mindre pressat läge för min del.
Börjat fundera kring mina läsare.. tror jag har ett hum om vilka ni är,men lämna gärna en kommentar om ja skulle skriva nåt vettigt nån dag=p
Nästa vecka skaffar jag o Sandra sommarkortet på gympozz.. saknar jamen.. o kul att hon ville joina mig och I.. fast I är på partyresa till magaluf nu..(där måsarna skrattar sig hesa?!) jaa, ni som kan låten vet va ja menar..haha:P men vet inte om I skulle köpa sommarkortet?

De går fanimej bra för mig just nu.. känns lite lättare måste ja säga att vara jag! o de fick ja ju bekräftat på ett möte idag.. tack för den, de lyfte mig ännu mer!

ska jobba på sjukan på fredag..sen blire hem o duscha,sminka fixa,på me klänning o sen ska vi ha middag(vet ej vart ännu dock..men i värsta fall så har vi en stor lägenhet..men med få sittmöjligheter,folk får väl stå;) iaf,midsommarmat o party + eventuell kubbspelning om vädret tillåter!=P.. jag o Madde ska planera mera ingående..sånt gillar jag, att planera!=)
Är de nån där ute som vet om gina tricot ska ha rea nu till sommaren? jag o M disskuterade de idag o kom inte fram till nåt svar.. är de så? när är de i sånt fall??=)

Kikade på film me Martin,men han gav upp.. för barnslig tydligen?? han e så jäväävla moooogen den killen alltså..ahha.. nee men ja fick kolla själv.. hade hyrt irene huss filmen glasdjävul eller vad den nu hette...

Jag o Linn snackade även i tele ett tag,vidare in på msn.. skönt att ha henne, vi stöttar varandra liksom.. o ja lovar, hon ska bli mitt näst första telesamtal när brevet kommer, dock sorgligt.. kommer inte se varandra lika ofta då! Men de är roligt,eller roligt är fel ord..men när hon ringer mig o vill ha tips/pepp.. de känns skönt att ha en sån kompis!=)

Nu sover Martin som en liten bebis.. jag sitter klar vaken o funderar på att kika på en film till.. ska läsa lite bloggar också.. följer ju tom blondinbellas o kenzas blogg..hehe..sen har ja favoriten "Mini" också..verkar vara en bra tjej!

sen ska ja försöka att inte granska saker så kritiskt.. nu pratar ja om matriella saker.. men ska läsa mera om sånt o återkommer mera om de i bloggen i framtiden! haha..

Jag vill ha biljetter till sex and the city filmen, vill ha nya skivor till bilen, en ny garderob,dyrare sminkprodukter,längre o rakt hår av sig själv,vill handla örhängen,vill ha mina skattepengar snart!

Nu ska ja lägga ner! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0