Glaader och ett stort grattis!!

Hej bloggen! jag är nyss hemkommen från en intervju. De var såhär att jag blev inringd igår på jobbet och då ringde de från ett jobb o frågade om jag kunde komma på en intervju idag kl halv 9,svarade självklart jaa och idag var ja där o blev grillad. 20min senare så ringer han ja blev intervjuad av o säger. Hej Moa, detta är **** igen, jag ville bara säga att vi vill skriva kontrakt med dig!! så jävla glaaaaaaad jag e!! ska åka in o skriva de sen!
Idag fyller min kära bästa pappa 60år! gammal? Ne ne, inte han inte;) pigg som en mört o hurtig som en(ja va säger man?) räv?! anyhow, vi ska dit sen o fira han!! hoppas han kommer bli glad för våra presenter!
Igår efter jobbet igår så åkte jag o M ut till tuna park o sen ner på stan.. han var på jakt efter en skjorta som han ska ha idag när vi ska ut o fira pappa! vi spanade lääääänge, för er som känner min älskade sambo vet att han e en liten perfektionist när de kommer till kläder och till min stora förvåning så gick han med på att kika på HM till o med, vilket är ett stooort steg! lilla zoovillagebögen!;) haha nej då,han e fin i sina kläder,de tycker jag! faktiskt den enda killen ja haft som varit snyggt klädd tror jag?! han hittade till slut en rutig på JC! jag provade massa grejer på rean.. men de blev 2 toppar på cubus för 149! de var faktiskt ett kap tycker jag!! en ljusrosa och en grå..båda långa toppar! Jag ska ju skola om mig o försöka gå så mkt som möjligt i leggins o linne/shorts i sommar! alla andra kan,så varför skulle inte jag kunna?=)

Jag är så jävla stolt över mig själv! jag måste bara få skriva de, jag vet att mitt liv inte är särskilt spännande för tillfället, men jag har både kompisar som vill träffas o ringer..o ett stadigt förhållande som varat över 2 år..de tytcker jag är lycka! att jag dessutom tar mig an utmaningar, att jag lyckas med de jag vill åstakomma, ett bra exempel är ju körkortet.. ja ville så förbannat jävla mycke o därav så lyckades jag på första försöket att få den där rosa lappen! o komvux, ja ville höjja mej i samhäll a,svenskan o plugga upp mitt betyg i data från ig till G.. och jag lyckades,jag höjde mitt lillla futtiga G och IG! och även om människor inte ser de, nu pratar jag generellt så tycker jag vi borde hylla oss själva högt dom gångerna vi lyckas med nåt litet, för de är då vi har modet att kunna ta större utmaningar o lyckas i dem med!!
Lite visdomsord såhär på förmiddagen..aaa men ni fattar konceptet iaf!


Nu ska ja fira med lite yoghurt och webbtv på kanal 5!
Ses o hörs!!

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0