heeeeej!!

Hallå bloggläsare! har ni haft de bra?
de har iaf jag.. igår tog ju som bekant två kära vänner sin efterlängtade student.. M o jag firade deem ordentligt! blev massa god mat hos dem o sen blev de strömsholmen..party o sen satte vi oss på en uteservering bara!=) Fick ju umgås me min babe som har kommit hem..:D hade så mkt o säga att ja nog glömde hälften! haha..=) men anyhow, jag tog massa bilder.. dom ska ja slänga upp i ett inlägg! jag glömmer ju alltid kameran hemma när de väl är nåt,typ alla tjejkvällar vi haft så har ja glömt den o alla roliga saker vi vart på.. men nu skare bli ändring! ja ska ta så mkt kort som möjligt i sommar o skapa mappar o sortera duktigt! haha..=)
idag ska ja träffa Sandra igen o vi ska slappa o va "bakis", faktum är att ja har lite huvudvärk just nu.. måste vara värmen;P
I morgon blire till pappa o fira igen..han har ju bjudit in all hans släkt.. alla hans kusiner,fastrar,mostrar o hela grejen.. så blir buffe o lekar som nån arrangerat okså..tror de va faster som gjort de.. anyhow,ska de bli kul! ska köpa blommor för han fick ju alla presenterna i onsdags på hans födelsedag!
Jag skulle ju med till sthlm idag,Martin,Mick,Hanna o Paul skulle dit så ja gick upp vid 9 för tåget skulle gå kl 10 men kände genast där att ja inte orkade o att ja skulle fömodligen gnälla över min gräsallergi..så kändes inte schyst att hänga på dit..;P dessutom så var nog den största anledningen att ja inte hängde me pengar må¨ste ja få erkänna.. usch usch.. hatar pengar,allt borde va gratis!:P
neee nu blire frulle! tjohej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0