jag spricker...

Jag spricker snart av glädje tror jag bestämt! så glad för allt idag.. och eftersom ja e ganska "hemlig" av mig så tänker ja bjuda på att berätta att jag o s ska ha tjejkväll ikväll me restaurang besök o bio..vi ska fira s nya jobb,mitt nya jobb,att vi är allmänt bra o en rad andra saker ja inte tänker skriva här;)
jag måste bara berätta att ja äntligen hittat min försvunna make up store ögonskugga som ja letat förgäves efter här hemma,den va hemma hos mina föräldrar:P färgen heter splash o e helt underbart festlig o fin! har den på mig nu o ser allmänt party ut i fejjset,med mina nya jeans o en enkel svart bas topp från Hm är ja redo att åka!
Hejpådej!!//Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0