The bag in the box!!

Var e boxen? där är boxen! vart e boxen? där är boxen!!..hahah.. nynnar på sommarens kommande plåga..and me fucking like it,hahaha..:P

Hej läsare! jag är dålig på uppdateringar,men de har ni ju redan förstått.. orka ha en blogg med bara, hejj ja har jobbat o är sepetrött men tjänar massa cash?;) okej så ere...ja får iaf köra nyaste bilen,en 06 me automat o de är bara några veckor kvar o sen kanske ja aldrig sätter foten där igen? va tror ni,eller hur fan ska ni kunna gissa..men ja börjar på nya jobbet sen efter de..ska bli kul.. ska dock in tidigare o kassa träna=) blir mera cash o de behövs..me alla mina begär hit o dit..örhängen,linnen,jeans o nya parfymer o nagellack..haha..=P
i morgon blir as najs.. ska försöka stressa på J så vi kan dra lite tidigare,ska nämligen iväg o ha tjejkväll me S i morgon kväll!!=) måste bara orka ta mig upp några veckor till,peppa peppa peppa nu Moa, jag vet att du kan o de är så lite,tänk på förra året! haha vadå intala sig själv..;p
Jag var föresten på gina tricot rean igår, kom hem me noll påsar... vilket jävla crap! seriöst, jag har alltid tyckt rean på gina har vart bra.. finns alltid nåt linne/tisha..men inte ett jävla skit fanns de nu??? bara gamla tråkiga grejer..en brun tunika fanns för nästan 80kr men de hade ja ändå ingen lust att köpa,tråk me en brun liksom.. aja... så nee, skärpning gina!

o ja läste föresten på blondinbellas o på stinalees blogg om de här med att lyckas me sina bloggar o hur stor blondinbella har blivit..ja menar, för ett halvår sen visste ja inte knappt vem hon var.,men nu är hon med på allt! snacka om att födas me tur? men faktum är att hon måste ha jobbat sig upp, o de bör alla få göra som vill lyckas..vet några som m o ja snacka om föddes fan me guldsked i mun,gled på en räkmacka osv...de känns inte okej?

måste hjälpa m me maten,nu skäller han därute på ugnen som gordon ramsey!haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0