.......

Puuuuhh.. nu är uppsatsen klar och ska bara skrivas i word o sen mejlas. så skönt! det blev nog bra till o med;)
Ska iväg och träna vid sex med A, blir bodyjam as always på torsdagen..hihi.sen hem o kika på du är vad du äter,efterlyst och äta pannkaka. ska nog göra den innan träningen så de bara e o värma på sen.. måste åka till min nytattuerade babe o lämna matlåda också,är ju den här snälla flickvännen som kommer me matlådor..=) hihiii...
jag har även världens största ilandsproblem.. jag vet inte om ja ska köpa tröjan ja prova igår,gillade den ju verkligen men tänk om ja behöver dom pengarna till nåt annat sen? o nästa ilandsproblem är att ja tycker att mitt hår är jobbigt,de är liksom elektriskt?? flyger omkring o har sig gör de iaf o de är ju verkligen jobbigt!!! kanske skulle satsa på en hårstatborste?? nej nu blire konsum o handla ägg,sen göra maten!! Pusshey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0