ett till inlägg hära..

för er som har tråkigt, sno en lista..;)

Namn - Moa
Födelsedag - 29september
Hemstad - Eskilstuna
Ögonfärg - bruna
Hårfärg - svart
Längd - 160
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - nagelbitare,morgontrött
Stjärntecken - våg
Skostorlek - 38
Är dina föräldrar skilda - nej
Skor idag - vita tygskor från dinsko
Svagheter - kläder,choklad
Rädslor - yeah,alla som känner mej, sprutor,nålar,injektioner(fobiiik)
Mål för året - flytta från stan=)
Mest använda fras på msn - =)
Det första du tänker på när du vaknar - åhh,vill somna om!!
Bästa kännetecken - hmm, jadu.. jag har ett födelsemärkte bestående av en prick på örat..haha nej ja vet inte??
Mest saknade minnet - Mina tjejer som flyttat!!=(

Favorit;
Färg - svart
Mat - tacos
Sport - ingen?
Djur - Hund/katt.. kan inte välja!
Glass - Magnum
Affär - Ginatricot, ikea,h&m
Sallad - älskar de flesta grönsaker
Skådespelare - hmm..har ingen favorit.
Låt - Enjoy the silence-depeche mode
Nummer - 9
Årstid - sommar
Parfym - escada S eller ralph lauren
Kroppsdel på motsatta könet - håret/ögonen

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - socionom
Hur vill du dö - smärtfritt
Vem av dina vänner är mest lik dig - jadu.. Sandra tror jag, hon har samma humor o glädje som jag.. social tjej..
Vem är mest högljudd - jag själv? hahha
Vem får dig mest att skratta - Martin helt klart
Vem har du känt längst - Sandra
Vem är blygast - Emelie kanske.fast endå inte??=P
När grät du mest - svår fråga.. när ja låg på sjukhuset kanske förra året..
Bästa känslan - När någon älskar mig och ja älskar dem.. (med andra ord, vänner,familj,pojkvän)
Värsta känslan - ensamhet
Vart vill du bo i framtiden - de vet ni redan, är ju påväg dit:D
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - hmm, får man ändra på kroppstypen? då vill ja fördela de hela mera.. annars vet ja inte riktigt
Hur länge tror du att du kommer leva - svår fråga

Har du någonsin;
Varit kär - Johoru.. och jag är kär!
Moonat nån - neej.. kanske Martin,haha
Blivit dissad - Mmm
Rymt hemifrån - japp fast vi ångra oss på tåget så vi hoppa av.
Föreställt dig ditt ragg naken - javisst
Skolkat - Ja
Tänkt på självmord - Jo, tidig tonår,mycke ångest där
Sovit utomhus - Ja, i tält, utanför på en gräsmatta..
Gråtit i skolan - Ja
Velat bli modell - det vet ja inte,men de har ja säkert nån gång förut..
Varit otrogen - jo.. fast skulle aldrig kunna vara de nu..
Gjort något dumt som du skrattar åt idag -  säkert nåt dumt på fyllan
Sett en död människa - nej
Druckit alkohol - jaa
Använt droger - njae?
Ätit sushi - japp
Varit på scen - yes
Snattat - jaa.. och tom åkt fast men de blev inget,ja prata mig ur situationen.. så detta är väl mest de ja garvar åt i efterhand..
Retats - jo.. sexan i barva,uhhh..=/

Nej nu ska ja vänta på min mat här!!trodde dom skulle ha kommit nu efter ja fyllt på denna lista men tydligen inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0