Fredag!

Japps då var de äntligen fredag! idag vakna ja o min M ganska sent, fixa o trixa här hemma sen till tuna park o fixa hans mobil o sen käka lunch.. olyckligt så verkade de som att min mage inte kunde ta kycklingen så väl hemma spydde jag! men hann med shopping iaf idag senare.. blev ett par svarta city shorts o en röd t-shirt me tryck,allt från gina tricot.
Jag har inte ätit nån mat sen den lilla olyckan efter lunchen.. (Kan tilläggas att allt skedde hemma tack gode för de) så ja tänkte åka o hyra film o köpa gottis,sen hämta min super baby kl 21 på sitt jobb så slipper kraken gå.. blir en lugn mys kväll för oss.. kanske dock längre för min del eftersom han ska jobba i morgon o ja är ledig! får se om ja hakar på västeråstrippen..maybe baby..
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0