haha helt sjukt?

De har snart gått en hel arbetsvecka.. har jobbat varje dag och denna lönen blev mycke bättre än den förra..
hoppade träningen igår, var tvungen o fixa här hemma o så däcka ja lite i soffan;)
o snart är de helg o då kommer min S hem igen efter italienresan o så blir de ju lite reaggefest på lördag, kommer bli skumt att gå dit när man e så van vid synthtemat..många flshbacks därifrån..hehe..
M kollar på fotbollen o ja sitter här men ska strax gå till konsum o handla lite vindruvor o bananer o lägga mej i sovrummet o kolla desperate housewifes.. längtar sjukligt mycket till sex and the city movie premiären kommer! counting the days!! o så hade ja ett långt samtal me Linnsan också ikväll,de är alltid lika kul o snacka me henne, hon e så framåt o vill göra samma saker som jag.. de här ska vi fixa tjejen! blir lite plugg me henne nästa vecka,behövs ju eftersom ja vart dålig me pluggandet nu på sistonde..
Idag på jobbet var de en väldigt dov stämning o de var mest jobbigt att sitta där nere i fikarummet, söka nytt jobb till sommaren vore ju guld men ja.. vi får se, nu har ja jobbat där nere o känner att ja kan styra lite me min semester, för blir man timanställd på ett nytt ställe så är de ju inte lika självklart att få vara ledig dom där högsommartiderna.. o de vill ju jag! o så ska ja o M förbereda inför våran flyttning, har redan sagt upp lite grejor o plockat ner lite saker också.. är man desperat efter förändring om man börjar tänka på vilka man ska bjuda på sitt avskedparty? haha.. ja tror det va!
Tror de är många som känner med mig att börja om på nytt är verkligen nåt positivt, träffa nya människor, vara så som man vill vara, inte dyster o sur som man e på jobbet liksom, få plugga till ett yrke man kan tänka sig, få se nya krogar/restauranger/affärer/mera evenemang o folk i en storstad, man kan få vara lite anonym o alla kommer inte ihåg vad man gjorde 2002..haha.. ahh ni fattar.. o ni har hört mitt tjat förut,jag vet! men ja är så excited to go!!
nej nu ska ja platta håret,slippa de i morgon! sen konsum! kanske hyr en film också? vad vet jag,tv är ju uppbokad hela kvällen av en fotbollshuliganpojkvän..haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0