Later..

det biddde ingen klänning, dock är ja sugen på den andra ja sett på Hm men så tänkte ja, är klänning jag? haha alltså ja vet inte om ja passar i de.. känner mej helt kort..:p
men det blev iaf en snygg party aktig topp i svart från HM,skit snygg me ett längre halsband till och glitterögonskuggan o shimmern från make up store..=) måste bara inhandlas stora silver ringar.. hade ju visst råkat lägga mina stora från gina bland smink sakerna o dom såg helt rostiga ut? haha, inet snyggt iaf..
Fick ju iaf mitt efterlängtade samtal från den ja va lite arg på i något inlägg, hon ringde o va skit trevlig:)
I morgon natt kommer S<3. Jag borde sova nu,har skola i morgon o sen ska ja hitta på nåt me Martin,Madde o Pirre.. vet inte va de blir.. hänga o snacka om helgen kanske.. spännande o veta mitt betyg i morgon också, fast nervöst!! hoppas de gått bra!!

Måste bara skriva att ja nu varenda måndag har köpt sofies mode (tidning som man får köpa me aftonbladet varje måndag) och den e super bra! me like it! ska ta på mej myskläder nu o lägga mej o läsa den.. kan man somna bättre,me massa klädtips o skor o ahh.. :D hittade en skit snygg scarf i den, men den har vi säkert inte.ska kolla på HM på stan i morgon,tvinga me M lite,haha men de har hon säkert inget emot..=)
ja hoppas på en bra vecka,denna dagen har varit bra!
träna i morgon!!=)
Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0