ledig

Uh idag har ja varit ledig! inte så spännande.. men har hunnit med endel iaf! Vaknade av att min studievägledare ringde o sa att hon va sjuk så mötet i morgon blev inställt, buhu,hade massa frågor ju! de är ju lite nervöst nu inför valen o allt de där. anyway, ja får vänta me mina frågor tills nästa vecka! Åkte ut till tuna park o mötte upp pappa för han skulle handla grejer på stadium,sen blev ja bjuden på lunch,tog en kycklingsallad! m´ m´ m!=) sen gick ja en sväng o kolla lite snabbt,handla lite smink grejs.. åkte hem o skulle få besök av fastighetsskötaren,som by the way beter sig helt oproffsigt! han kommer hit i skinnjacka,stuprörsjeans,en scarf o solbrillor..ba,jaha,så du har alltså fullt upp idag o ja ska vara tacksam att du ens hann med mitt besök? (kan påpeka att han kommit hit förut efersom vi har en vattenskada i badrummet o var klädd i privatkläder då också..) alla som vet vilket problem vi haft me allt de där vet va ja snackar om.. ja men som sagt, han va väl här i 10min? knappt de? ja gjorde mig sen i ordning lite o åkte o hämta baby vid banken,skjutsa han till jobbet, åkte in till lektionen,hade en genomgång av mitt uppsatsprov,vilket kunde ha gått bättre o fick tillbaka mitt betyg för den muntliga tal delen ja hade förra veckan o ja höll på att trilla av stolen,var ju ett snudd på mvg sa hon.. men de kommer bli ett vg allt som allt i slutändan sa hon om ja fixade reccensionera i tid o de ska ja! för hur svårt är de o ta sig tid o läsa en jävla bok?? okej, de där med att komma igång,där medger ja o erkänner att de är nog de som är största problemet,men att läsa, kommer man bara in i boken så går de ju på ett swish.. ska läsa ondskan..tänkte först se filmen men fick höra att de var jätte skillnad på boken o filmen så får väl traggla igenom de där 200sidorna..men de ska ja fixa! o så en till bok på de så ja kan jämföra för de är högre betyg! har bara fet ångest för samhällskunskapen, grejen är den att ja har fattat alla uppgifter men den sista är den som håller mig kvar, ja får inte arslet ur vagnen o kan sätta mig ner o verkligen tänka tänka tänka..usch, de är jobbigt! man ska ta en aktuell politisk fråga o jämföra ledarsidor från blått o rött...låter kanske skit enkelt men problemet är ju att de knappt finns nåt,hittar dessutom inge o boken o på nätet står de bara massa dravvel..asch! ångest ger de mej iaf!!
Men iaf..sen blev de lite shopping för att dämpa min skolångest/fira mittnästanmvg..blev ett par vita tygskor från dinsko.. (ja har nu bestämt mig för att bli en såndär leggingstjej me vira tygskor o lång jacka..har haft svårt för de,känns inte som ja? men när man ser andra så ser de så förbannat bra ut o sådär lagom "vardagligt"/"piffigt" "eller jabryrmigintevadjatogpåmejimorse"..ah ni fattar..de ser bra ut!,men på mej vet ja inte? ja provade hemma ikväll o måste medge att de såg bra ut men endå..är de jag??? leggins o tunika? ja ska ge de ett försök iaf.." sen hade ja spanat in ett par byxor från gina som var med i sofis mode i måndags,ett par grå lagom vardagliga brallor som man ska(om man känner för att) vika upp i kanten,men går lika bra att skippa de..tydligen så var ja inte ensam,de fanns endast kvar i 34 o 42.. på både tuna park o i stan.. varför bpor ja i en sånhär pytte stad där de bara finns två ginatricot.. i sthlm finns de ju HM i varje gatuhörn..haha.. ja.. ilandsproblem när de är som värst typ! anyway,gick in på cubus som ja förresten tycker är en väldigt underskattad butik,finns ju massa fina grejor..men men.. köpte ett par grå byxor som liknade dom andra,fast detta var me lite högre midja o lite åt jeanshållet men såg bra ut.. kosta 199bara..=) bra priser,gillar jag!=)
väl hemma vart de matlagning,dammsugning,plocka undan alla grejor o kläder.. kolla outsider.. o när älskling kom hem så sattt vi o prata om hur vi ska fira vår 2årsdag som är snart! ja föreslog en liten kryssning me pool,bastu.fin restaurang o sånt.. men vi får se, vi är ju inte multimiljonärer utan trots allt två stackars ungdommar som slåss me våran ekonomi o våra viljor..haha lät som vi var värsta fattiglapparna,men rika är vi då rakt inte! =/ wish att jag var rik,då skulle ja köpa ny säng,soffgrupp,stor mysfotölj,stor platttv,en sol resa,massa massa kläder o dyra skor,handla dyra hudvårdsprodukter,köpa på mej ett stort lager me alla goda parfymer som tex den nya escada doften ja önska satt på min hals just nu!! aja,drömma kan man! nu ska ja sova! Pussssare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0