Påsken

I fredags träffa jag ju min baby Sandra, vi var ute o käka o hade riktig tjejhelkväll o sen avsluta vi den hos våran kära Nirre.. mycke snack o mys! bra kväll men fick avslutas vid 24 tiden för att ja skulle ju upp o jobba..

Jaha igår var de påskafton o ja orkar inte skriva nå långt om gårdagen som va suyper bra.. sammanfattar den ist typ,,;)

Jobba 7-12.30, hem o duschaSminkaFixaPackaAllt, Åkte ut till P, Jag o Madde förberedde påskmiddagen, sen vart de bada tunna utomhus..haha helt skumt de där, snöa lite o va svinkallt, de märkte man när man skulle in o hämta nåt o håret var istappar men de va super varmt i tunnan/poolen typ 40grader.., sen blev de duscha,sminka,fixa, tagga inför krogen,lite ölspel, ja sen blev de in till Lotus..minglade runt lite o träffa så jäkla mkt folk så de mesta gick åt att snacka me massa man inte sett på länge..kännde mig lite poppis där ett tag..HAHA..;), sen hem o sova..

Idag: vakna, träffa P o L som skulle till thailand ikväll(lyckooosar),ja dammsög o greja här hemma, åkte hem till min mamma o pappa me martin o käka påskbord o träffa min morfar o Gun o träffa min lilla tiger.. han har ju flyttat dit ut nu pga M´s allergichock/svullna ögon me sår!!=( =( =( men han hade de bra lilla killen..gud så ja saknar han!!
nu ikväll så har ja bara setat hemma o kikat på film.. orkade inte följa me ikväll..dom skulle dricka o ut o åka bil?? så ja sitter här i min OKQ8 tröja o ska läsa lite solo o sen sova.. i morgon blire plugga o fixa..
avslutar me en bild..=)

image97

Längst uppifrån o runt har vi:

Martin, Pirre bakom Madde,Janne,Matte,Katta,Jag,Tony o Chrille.. o längst av bilden ser vi ett par badtofflor som för övrigt hade frysit fast i marken när vi skulle ta me oss dom in..hahahhahah...

riktigt mysig o bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0