solklart!!

Jaa.. jag tjatar här, men detta är min blogg,så nu tänker ja tjata o vara nöjd över hur förbannat bra allt kommer bli:)
Vi pratar självklart om flytten, jag bor inte här snart! de är inte så att ja tycker att hela etuna e skit,de har ja aldrig sagt! men de ska bli kul o komma till en storstad, träffa nya människor,plugga högskola eller jobba.. komma ifrån en liten stadsnackskitgrejen..vara den man är så att säga..alla mina närmsta vänner har flyttat, bella,sandra o ewe. dom har börjat ett nytt liv o här går ja o hela världen väntar på en.. haha låter så överdrivet.. men eftersom man inte har nån anknytning hit längre, ja känner inte att ja gör nåt speciellt roligt jobb..o ja vill börja om.. de är nog de som känns mest angeläget just nu..varför sitta kvar o ångra de man inte gjorde när man va ung.. ja menar, ja är 20(snart 21) o har inga barn, har träffat en bra o underbar kille som älskar mig o e minst lika sugen på livet som jag är. jag vill resa, plugga,ha vänner lite överallt,jobba me olika saker,känna att de finns annat o göra än att supa sig dyngrak o gå ut på krogen varje helg... Ja vill understryka att ja inte klankar på folk, då de kan låta så o att ja fick höra de en gång att nån känner sig träffad av mina inlägg,men.. iaf.. ja är iaf sugen på att starta mitt liv.. just nu är de en lång o kan bli jobbig förberedelse.. ja kan ju tyvärr säga att ja inte har dom högsta betygen för att komma in på ett så pass högt snitt, men ja tänker inte tjura o stanna här för de, ja tänker slå mig framåt.. uppfylla mina drömmar. för ja ser ju att de går..B går på oxford, S går på kingston o E slår sig fram i sthlm o flyttat dit till o med.. o här sitter ja o avundas, japp.. jag är avundsjuk på begåvade människor som börjat sitt underbara liv.. ja vill ju också! men de kanske var en sånhär känsla dom hade innan dom också drog.. Men ja har det självförtroendet att ja ska också lyckas, på min nivå, på mitt sätt,me mina drömmar. De är de inlägget handlar om, MIG!
Kul om ja fortsättter blogga så ja kan se tillbaka på detta när ja inte sitter i etuna längre!
=)
Nu ska ja pussas me min suddis o min Martin.. dom ligger i soffan o ser allmänt gulliga ut o kollar på,öh..reklam just nu...
Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0