sur.

Ja blir så sur på mig själv som inte kan ta tag i skolarbetet, ja har en kort tid på mig att uföra hela svenska b kursen... åhh..hets.. man måste ha datorn så ja kan inte försvionnna ner på bibblan me ett kollegieblock o penna.. utan ja har all info här.. måste skriva ut den.. o sam uppgiften,ja visst ja fick ett bra papper,nu har ja en fråga..men ja är väl dum i huvudet eller nåt i den stilen men ja ser inte enkelheten i dne nu heller! får väl gå o göra nästa studiebrev på samhällen så ja pluggar nåt idag! de måste ja ju!!
annars så har ja o baby tvättat min bil som ska bisiktas i morgon,shiny new car look;) ,vart o handlat (igen) ja fattar inte,man handlar o handlar men tycks aldrig ha de rätta grejerna när man väl ska laga mat, okej de där lät ju lätt överdrivet..men nån själ där ute som kanske fattar min poäng!
ja iaf, ska inte bli långvarig,de är ju dumt! ska gå nu! Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0