tjohoo

Denna vecka gick fort! haft mkt och göra.. därav min frånvaro några dagar nu!:p
Iaf så jobbade hela måndagen..hade ett muntligt tal(svenskan) på tisdagen,tränade bodycomabt,gick braa..=) ..,jobbade onsdag, dataprov på torsdagen,jobbade fredagen(alltså igår) o sen hem o duscha o greja,sen hämta Pirre o Madde upp mej o så förbi o handla mat,käka där o sen var de ljusparty o därefter på med partyoutfiten,tjejkväll..riktigt kul.. sen kom ju visst grabbsen hem också,de hade vart på oasen så de kom ett gäng dr o tjejkvällen blev en stor fest ist,var kul de me..sen kom även min beby in också,han kom efter jobbet vid 22taget.. gick aldrig ut eftersom ja va så trött efter dagen o klockan var endå halv ett så orka inte betala för 1½ timma på krogen liksom..så älskling o ja drog till statoil för lite varmkorv o sen hem o sova.. vaknade på tok för sent idag! upp o vi käka lite lunch,slappa bara framför tv,sen drog ja iväg för att träna med A..skulle testa core on the ball.. hahha,fy fan säger ja bara! så jävla svårt o jobbigt men tok bra för benen va som spaghetti efteråt! var bara lite svårt att hålla balansen hela tiden men träningsvärk kommer ja få! sen i morgon blire mitt älsklingspass bodyjam me A och I..(om hon inte e bakfull förstås)..=P men men..ska bli kul! fick inte jobba på måndag så dagen ska väl tillbringas me plugg o tvätta.. inge träna,måstye vila musklerna,men på tisdag drar de igång igen.. grymt skönt att ja kommit igång nu! och att de går så pass bra för oss alla 4 tycker ja! kilona ska rasa,ja bara känner de på mej..snart!;P ikväll blev de inge märkvärdigt alls..lite tacos,jordgubbscider o popdelight framför melodifestivalen..o nu sitter ja här o e svin trött! denna lördag blev lite som en fredag normalt brukar vara,man gör inte direkt mkt o myskläder e obligatoriskt..sitter här i en stor svart stickad tröja som e mys! nej nu ska ja o min lilla kille(min katt) lägga oss o läsa i sängen..vet inte när Martin dyker upp,han är o nördar tvspel hos T..ja orkade inte följa med! då skulle ja ju missat melodifestivalen o tacosen så nej! blev tjejkväll för mig själv ikväll, o de gör mig ingenting! ja är inte den som e den som måste göra nåt för att de är lördag.. eller jo,där ljög jag! men ja orkar inte idag!;)
förresten så köpte ja en bok till idag också på bokrean..den ´heter "dumpa honom" o är skriven av tjejen som skrev sexandthecity så är värsta humor boken att  gotta sig i! haha.. o så håller ja på att läsa "en shoppaholics bekännelser",haha fy fan vilken underbar bok! ja läser ju aldrig nuförtiden,ska fan fortsätta me de nu..är ju grymt skönt o många böcker man vill läsa men inte orkar/har tid med.. måste köpa "den vita massajen",verklighetsbaserat..me like. =) nej godnatt alla bloggare!//M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0