Torsdag

Happy happy torsdag! Igår va ja kanske en timme på biblioteket för att plugga,men så ringde min babe Sandra så ja åkte till henne o snacka massa skit..va så kul! var ju 2 månader sen!
Vi bestämde iaf oss för att hitta på ngt trevlans i morgon,typ kanske gå ut o käka o dricka lite eller ha middag/myskväll typ..längtar!!=)
Dagens planer består av att göra ett prov, plugga en timme innan möte,gå till studievägledare o prata högskola, åka förbi sys,åka till sjukhuset?(Om ja hinner?),äta lunch,plugga mera..blähh.. men måste! måste skärpa mej!
sen ikväll blire bodyam,sen hem o kika på efterlyst o insider..:D fullspäckad dag eller nåt!!=P om ja lyckas hinna me allt plugg,men de måste jag! ska ta mej i kragen! ja har ju skärpt mej me träningen så nu är skolan nästa steg! det är ju snart dags för att söka in.. läskigt.. ja kommer nog inte komma in! men, man måste försöka! ja tänker inte låta de slå ner mig,kommer inte vara kvar här endå.. så i sommar/höst drar vi.. blir troligtvis på hösten som de verkar nu me jobb o lägenhet! ja vill ju dra i typ juli men man måste vara realist också..:/ tyvärr!
Nej nu ska ja kanske lyssna på genomgången;)

2år me min baby snart också.. sjukt va tiden gått fort?? vi har alltså bott ihop i 1 år och ett par månader..coolt..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0