wieee

Fått kommentarer på förra inlägget vilket gjorde mej glad o motiverad att fortsätta blogga mera..=)
Vad ska hända idag då?
Jo, bisikta bilen efter denna lektion.. (nej ja lyssnar inte längre för jag har fattat uppgiften nu o vi slutar om 20min)
Iaf  så ska jag ta o köpa en klänning idag,eller top.. men vore kul me en dressie eftersom ja inte äger så många, har nog ingen ja använder nu faktiskt.. så efter detta så blire tuna park för jakt efter de.. kanske inhandlar nåt långt halsband också..  måste även plugga.. känns som mina dagar ser likadana ut ju..ganska tråkigt men de blir ju bättre.
Har även gjort en liten fröken skipper grej, jag har fört mat dagbok under 2 dagar nu.. dock inget ja tänker publicera här eftersom den e endast gjord för mig o mitt välbefinnande.. o varför kanske ni undrar? Jo för att få en översikt om man gör nåt fel eller hur bra kosten e.. ja.. lite freakvarning där kanske men de är nyttigt o se.. o man blir kanske mera motiverad om inte annat o förändra lite vanor och vilja träna mera.
ska ta mig till badhuset med ida en dag eftersom ja har mitt kort kvar så ja kan bjussa henne på inträdet också o så får ja sällskap,låter kanon.
Ska bli super me dina bodyjamsteg ikväll också.. är ju garanterat jag och A som ska dit iaf.. hoppas flera följer med..=)
Nu drar förändringens vind..(den jäkla förändringen ja ständigt snackar om), men ja ska ner i vikt,ja vill se ut som jag gjorde förut.. och ja ska se ut så som ja helst vill.. snart.. snart..

och nu slutar ja ju om 5 min..tjohoo!
ska åka o lämna grejer i uff container nu,massa kläder vi inte vill ha längre.
Pusshejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0