........

Hej! gårdagen var super me min Emelie, vi åkte iväg till vrås vid 14tiden?! shoppade o kikade efter skor o allt möjligt..ja hade mitt lilla race inne på gina..dom har ju flyttat till en helt gigantisk lokal som e typ 3 ggr så stor som hemma..me en hel avdelning me underkläder, sjalar,väskor o sen var de de vanliga sortimentet men var en hel del nytt man aldrig sett hemma.. fick med mig en isblå klänning och en tunika hem därifrån.. sen var vi o käka på spicy o vid 19tiden åkte vi hemmåt till etuna.. stannade o handlade melon,ost,kex,dricka,godis o mörk choklad.. sen hade vi tjejkväll me fotbad o massa snacka till 01 tiden o ja åkte hem.. idag har ja haft feta sovmorgonen o sen vart hemma o firat morfar hos mina föräldrar.. nu sitter ja här o ska strax gå o lägga mej så ja orkar upp i morgon till jobbet..sen ere helg igen!=D blir eventuellt 2 våningsfest eller reaggekväll.. på söndag ska vi iaf ut me ett gäng till sundbyholm o grilla..för första gången i år, iaf för mig o M.

snart sommar, åhh ska bli så underbart me värmen! ja längtar!!

image111

image112


image113

godnatthejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0